sobota, 9 marca 2013

Witajcie!

Heej!
 Witam Was z moim nowym opowiadaniem.
Mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu.
Na dniach dodam prolog.
Nie będę się rozpisywała o czym będzie opowiadanie,
dowiecie się czytając.
Bohaterów też zbytnio nie rozpisywałam, 
ponieważ ich charaktery i zachowanie poznacie czytając dalsze rozdziały.
To nie jest moje pierwsze opowiadanie, pisząc pozostałe 2 blogi nabrałam pewnej wprawy,
 dużo się nauczyłam.
 Mam nadzieję że Was nie zanudzę.
Nie pozostaje mi nic innego jak zacząć pisać prolog.
Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, uwagi oraz za dodawanie do obserwatorów.

9 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na prolog ;D
    Jestem pewna, że ten blog będzie tak fajny jak pozostałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetnie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Twoje opowiadania, dlatego znając życie to też pokocham. Czekam na prolog! proszę pisz go szybko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No i kolejne Twoje opowiadanie będę czytać xD Czekam na prolog i na pewno będzie również dobre jak tamto ;P Pozdrawiam Eve;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się super ;D zapraszam do siebie! luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na nowy post ;p
    Ps. Troche trudno sie czyta bo nie widac liter :d

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli blog będzie tak dobry jak poprzedni, na pewno będę czytać!;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Po odwiedzeniu zakładki "Bohaterowie" i zapoznanie się z jej treścią, stwierdzam jedną rzecz : zapowiada się całkiem ciekawe opowiadanko. Czekam na prolog xdd. +Obserwuję ; **

    Zapraszam tak przy okazji, do mnie na:
    + http://just-trust-isiia999.blogspot.com
    + http://behind-of-the-scene.blogspot.com
    Zachęcam do wyarażania opinniiii <3.

    Pozdrawiam ^^
    Isiia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałam się już do obserwowanych i czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń